Witamy, 12 grudnia 2017 r. Imieniny: Ady, Aleksandra
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Badania śledzące reklamy - advertising tracking studies

– badania prowadzone przez wyspecjalizowane agencje badań marketingowych. Polegają one na gromadzeniu danych o różnych aspektach odbioru reklamy przy użyciu kilkunastokrotnego sondażu bezpośredniego lub telefonicznego w różnych fazach kampanii reklamowej. Dostarczają one systematycznie informacji zwrotnych, które można wykorzystać do modyfikacji tej kampanii. Są to badania skuteczne ale drogie, gdyż muszą być przeprowadzane na dużej próbie osób (1500 i więcej). O wiele tańsze i łatwiejsze są badaniawykorzystujące technikę zorganizowanych wywiadów grupowych (focused group interview), w której można się posłużyć skalami postaw i techniką dyferencjału semantycznego (zróżnicowania znaczeniowego) popularną w psychologii społecznej.
Specjaliści od reklamy uważają, że reklama wywiera wpływ na klienta etapami – najpierw przez dostarczenie wiedzy o produkcie, następnie przez zmianę postawy i poglądów na jego temat, wreszcie skłonienie klienta, a nawet ,,zmuszenie” go do zakupu.

Zobacz również: badanie marketingowe , sondaż


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Nabywca - Sensem i celem istnienia każdego biznesu jest nabywca. Jest tym, do kogo przedsiębiorstwo kieruje swe produkty i usługi i ostatecznym weryfikatorem...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch