Witamy, 24 października 2018 r. Imieniny: Arety, Marty
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Partnerstwo informacyjne - information partnership

korzystanie przez firmy ze wspólnych baz danych, łączenie wysiłków w dziedzinie informacji bez tworzenia jednego organizmu. Partnerstwo to pozwala wspólnie ponosić nakłady na urządzenia i oprogramowanie oraz pokrywać koszty przyuczania pracowników do obsługi i wykorzystania urządzeń, co stanowi poważny problem dla wielu małych i średnich firm.
Partnerstwo to obejmuje cztery rodzaje działań:
 wspólny marketing, co polega na koordynacji marketingu nawet z konkurentami, gdy jest to korzystne oraz na specjalizacji, gdy jest to celowe;
 wymiana informacji wewnątrz gałęzi przemysłu, co polega na tworzeniu systemu informacyjnego służącego wielu firmom do łączenia się z najpoważniejszymi klientami krajowymi oraz międzynarodowymi biurami sprzedaży;
 wymiana informacji między klientami i dostawcami danych informacyjnych, co polega na tym, że sieci łączące firmy z wieloma dostawcami są zakładane wspólnie; umożliwia to dostosowanie programów produkcji do zaopatrzenia;
 partnerstwo promowane przez dostawców technologii informacyjnej, co polega na korzystaniu z usług informacyjnych partnera w celu ułatwienia racjonalizacji w deficytowych działach i zakładach (przesuwanie asortymentu między poszczególnymi zakładami, przyjmowanie zamówień za pomocą sieci informacyjnej, szybsze dostawy itp.).
[J. Penc]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Dobra komplementarne - towary, które użytkowane są łącznie, tzn. mające ujemną mieszaną elastyczność popytu, co oznacza, że obniżenie ceny jednego z nichwywoła wzrost...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch