Witamy, 13 listopada 2018 r. Imieniny: Arkadii, Krystyna
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Stowarzyszenie - association

dobrowolne, samorządne i trwałe zrzeszenie o celach niezarobkowych. Stowarzyszenie jako instytucja charakteryzuje się następującymi cechami:
 zrzeszeniowym charakterem – prawo zrzeszania się w stowarzyszeniach przysługuje przede wszystkim obywatelom polskim, mającym pełną zdolność do czynności prawnych i nie pozbawionym praw publicznych, a także cudzoziemcom zamieszkałym na stałe w Polsce lub gdy statut to przewiduje;
 pracą społeczną – podstawą działalności stowarzyszenia jest praca społeczna członków;
 dobrowolnością uczestnictwa – nikogo nie wolno zmuszać do udziału w stowarzyszeniu lub ograniczać jego prawa do wystąpienia ze stowarzyszenia, nikt nie może też ponosić ujemnych następstw z powodu przynależności do stowarzyszenia lub pozostawania poza nim.
Stowarzyszenie może utworzyć co najmniej 15 osób fizycznych (osoba prawna może mieć tylko statut członka wspierającego), uchwalając statut i dokonując wyboru komitetu założycielskiego. Stowarzyszenie po zarejestrowaniu w sądzie nabywa osobowość prawną.
[J. Penc]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Formy reklamy - różne sposoby oddziaływania na postawy, motywy, inicjatywy i zachowania nabywców oraz kształtowania pomyślnych relacji firmy z otoczeniem. W...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch