Witamy, 24 września 2017 r. Imieniny: Dory, Gerarda
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Tablica reklamowa - billboard

dużych rozmiarów tablica umieszczana na ścianach domów i specjalnych konstrukcjach w miejscach dużego ruchu przechodniów i samochodów. Ze względu na ograniczone zdolności percepcji, reklama na billboardach nie może być przeładowana informacjami o szczególnych cechach i zaletach produktów. Musi przyciągać uwagę sugestywnym obrazem reklamowanego produktu oraz zaciekawiać i rozbawiać krótkim tekstem. Przede wszystkim: 1. treść reklamy powinna być zwięzła, aby nawet z daleka widoczny był promowany produkt, jego marka, nazwa i slogan, 2. tekst powinien być krótki (5–7 słów) napisany dużą, widoczną czcionką, 3. logo produktu lub firmy należy umieszczać w górnej części, a nazwę i obraz produktu po lewej stronie, 4. kolory winny być kontrastowe i dobrze widoczne, 5. billboard, stosowany jako uzupełnienie innych rodzajów promocji, powinien wykorzystywać te same slogany, kolory i inne elementy, dla wzmocnienia ich wspólnego oddziaływania.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Clearing - bezgotówkowa forma dwustronnych lub wielostronnych rozliczeń płatniczych i regulowaniu ich salda co pewien czas. Można wyróżnić trzy rodzaje...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch