Witamy, 14 grudnia 2017 r. Imieniny: Alfreda, Izydora
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

AAA - Advocacy, Accuracy, Acquisitiveness

Jest to skrót utworzony od trzech angielskich wyrazów Advocacy – doradzanie, Accuracy – dokładność oraz Acquisitiveness – uzależnienie, oznaczających wymagania reklamy nie będącej „oszukańczym doradcą”. Trudność doradzania, w przypadku reklamy, wynika z przekonywania do czegoś, co nie da się obiektywnie ocenić. Nie jest więc możliwe ścisłe spełnienie wymagania, aby reklama była tylko obiektywną, neutralną informacją. Stały kontakt z reklamą powoduje, że większość jej odbiorców zdaje sobie sprawę, iż jest ona zachętą do zakupu i dla tego celu posługuje się atrakcyjny- mi środkami przekonywania, konieczny jest więc własny krytycyzm w ocenie obiecywanych korzyści. Dokładność w zasadzie wyklucza operowanie emocjonalnymi apelami, obiecywanie zdrowia, pięknego wyglądu i podobnych niewymiernych korzyści. Jednakże pozbawiłoby to reklamę wielu walorów, upiększeń i barwnych obrazów, a więc i tu niezbędny jest krytycyzm odbiorców takich przekazów zapewniających odmianę losu lub wkroczenie w piękny świat dzięki nabyciu reklamowanego produktu. Podobny stosunek jest niezbędny do pojęcia uzależnienia ludzi od reklamy, przez ciągłe namawianie do posiadania, kupowania i użytkowania coraz to nowych produktów i usług. Reklama nie stwarza żadnego przymusu do kupowania i nikt pod jej wpływem nie musi postępować zgodnie z jej zaleceniami, równocześnie jednak dostarcza bardzo wielu informacji o tym, co znajduje się na rynku, pomagając w dokonywaniu wyboru. Jak wiadomo nie tylko nie można sprzedać tego, o czym nie wiedzą nabywcy, lecz także nie można kupić tego, o czym nie wiadomo do czego i jak ma mu służyć.
[T. Sztucki]

Zobacz również: zasady reklamy


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Prawo wzmocnienia - prawo efektu dotyczące wzmocnienia; względnie trwała zależność między działaniem a wynikami tego działania (pozytywnymi bądź negatywnymi). Zgodnie z...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch