Witamy, 24 października 2017 r. Imieniny: Arety, Marty
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Adaptacja produktu - product adaptation

polega na dostosowaniu produktu do lokalnych warunków i preferencji nabywców. Wymaga to od przedsiębiorstwa badania i poznawania potrzeb i wytwarzania krajowych, regionalnych i lokalnych odmian i wersji produktu, zgodnie z potrzebami nabywców i gotowością nabywania oferowanych produktów. 3) Adaptacja odnosi się także do procesu postępowania nabywców, od pierwszego zetknięcia się z produktem do jego zakupu i użytkowania. Etapy procesu adaptacji to: 1. uświadomienie – potencjalny nabywca uświadamia sobie istnienie nowego dla niego produktu lub usługi, 2. zainteresowanie – wywołuje potrzebę uzyskania informacji, 3. próba – nabywca dokonuje próby przydatności produktu dla zaspokojenia swej potrzeby w sposób zapewniony przez sprzedającego, 4. brak akceptacji na skutek niedostosowania produktu do potrzeb nabywcy lub niedostatecznych starań sprzedawcy, 5. adaptacja – jako wynik pozytywnej oceny dokonanej przez oceniającego, 6. dokonanie zakupu – końcowy etap procesu adaptacji. Pozytywny wynik tego procesu zależy od walorów i wartości dla nabywcy oferowanego produktu i usługi oraz od aktywnego oddziaływania sprzedającego na poszczególne etapy i cały przebieg adaptacji.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Paradoks wydajności - efekt sprzeczny z przekonaniem, że wzrost wydajności powinien przyczynić się do wzrostu konkurencyjności firmy i zapewnić jej lepszą pozycję...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch