Witamy, 20 listopada 2017 r. Imieniny: Anatola, Edyty
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Film reklamowy - advertising film, spot

Filmy reklamowe nadawane są w telewizji w przerwach miedzy programami oraz podczas programów w telewizji komercyjnej. Siłę ich oddziaływania zapewnia bardzo znaczna liczba telewidzów oraz korzystne cechy reklamy telewizyjnej – ruch, akcja, sceny, mini opowiadania, piosenki, muzyka i efekty specjalne. Opracowanie filmu telewizyjnego wymaga: 1. opisu pomysłu z określeniem sposobów osiągnięcia pożądanego zamierzenia, 2. sporządzenia planu akcji, 3. napisania scenariusza, 4. ustalenia rodzaju inscenizacji, dekoracji i techniki zdjęć, 5. doboru aktorów, 6. opracowania tekstów, 7. wykonania zdjęć, 8. testowania filmu i dokonania koniecznych poprawek, 9. rozpowszechnienia filmu w telewizji według ustalonego czasu nadawania i częstotliwości powtarzania, 10. oceny skuteczności i efektów oddziaływania filmu reklamowego. Zasadą procesu tworzenia filmu reklamowego przez agencję reklamy jest stały udział zleceniodawcy w ocenie i zatwierdzaniu poszczególnych etapów i całości realizacji filmu.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Podatek akcyzowy - dodatkowy podatek pośredni niezależnie od ustawowego podatku VAT nakładany przy sprzedaży na każdą jednostkę określonego produktu, na przykład na...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch