Witamy, 17 stycznia 2018 r. Imieniny: Antoniego, Henryki
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Maksimarketing - maximartketing

Uważa się, iż jest to maksymalizacja określania celów, maksymalizacja świadomości i odpowiedzialności, maksymalizacja efektu synergetycznego, maksymalizacja sprzężenia zwrotnego, maksymalizacja użycia środków promocji, maksymalizacja dystrybucji i sprzedaży, jako źródła optymalizacji zysku przedsiębiorstw. Według S. Rapp`a i T. Collins`a model maksimarketingu składa się z następujących etapów:
1. maksymalizacja celów tj. najlepszego określenia celów, segmentów, nabywców, partnerów itp.,
2. maksymalizacja mediów, ich właściwego doboru i wykorzystania,
3. maksymalizacja odpowiedzialności za celowość i koszty poszczególnych działań pozyskiwania nabywców,
4. maksymalizacja świadomości jako poszukiwanie i wykorzystywanie przekazów najlepiej trafiających do świadomości nabywców,
5. maksymalizacja aktywizacji stosowanej promocji,
6. maksymalizacja efektu synergetycznego w prowadzonej działalności promocyjnej,
7. maksymalizacja sprzężenia między przekazami promocji a reakcjami ze strony jej odbiorców,
8. maksymalizacja sprzedaży,
9. maksymalizacja dystrybucji przez tworzenie dodatkowych kanałów i lepsze wykorzystywanie istniejących.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Potencjał sprzedaży przedsiębiorstwa - Jest to granica, do której dąży popyt na produkty przedsiębiorstwa, gdy jego wysiłki marketingowe wzrastają w relacji do wysiłków konkurencji....
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch