Witamy, 23 października 2017 r. Imieniny: Edwarda, Marleny
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Macierz atrakcyjności rynkowej - McKinsey matrix

Opracowany przez agencję McKinsey`a składa się z czterech rodzajów czynników charakterystyki ich atrakcyjności rynkowej i cech określających pozycję firmy:
1. Atrakcyjność rynkową czynników rynku określa:
 wielkość rynku i zróżnicowanie jego segmentów
 wskaźnik wzrostu sprzedaży,
 wrażliwość nabywców na ceny i promocję. Pozycja firmy zależy od: udziału w rynku, wskaźnika wzrostu tego udziału oraz od zgodności polityki cen i promocji z wrażliwością nabywców.
2. Czynniki konkurencji określają rodzaje konkurentów i sposób, w jaki firma nadąża za konkurencją i przeciwstawia się sile jej oddziaływania.
3. Atrakcyjność rynkowa czynników finansowych i ekonomicznych zależy od:
 wysokości marży,
 barier wejścia i
 rentowności. Pozycje firmy wyznacza poziom osiąganej marży, koszty wejścia i poziom rentowności.
4. Atrakcyjność rynkowa czynników technologicznych i pozycja firmy zależy od:
 wymaganego poziomu technologii,
 pożądanych zmian,
 posiadanych patentów i licencji.

Zobacz również: czynniki sukcesu przedsiębiorstwa


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Liberalizacja wymiany handlowej - zespół środków mających na celu ułatwienie wymiany handlowej poprzez obniżenie stawek celnych lub zniesienie systemu limitów (kontyngentów)....
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch