Witamy, 15 sierpnia 2018 r. Imieniny: Marii, napoleona
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Nagłówek ogłoszenia - headline

Jak wykazują badania tylko 20% osób patrzących na ogłoszenie czyta dalszy tekst, jeśli ich zainteresuje nagłówek. Wyróżnia się nagłówki:
1. informacyjne,
2. podkreślające korzyści,
3. utwierdzające opinię,
4. promujące nowość,
5. zawierające radę, pytanie lub wyzwanie,
6. selekcjonujące czytelników,
7. wzbudzające zaciekawienie,
8. zalecające porównanie,
9. zapowiadające nagrodę lub niespodziankę.
W nagłówku trzeba powiedzieć maksimum tego co jest możliwe i w najbardziej interesujący sposób. Nagłówek:
 powinien być łatwy do pośpiesznego odczytania,
 zwracać się bezpośrednio do czytelnika,
 zawierać charakterystyczne wyrazy łączące się z treścią ogłoszenia,
 stosować słowa sugerujące działanie,
 zapowiadać dalsze korzystne informacje zawarte w tekście,
 skłaniać do zaznajomienia się z całym ogłoszeniem.
Zdaniem D. Ogilvy, znanego specjalisty reklamy, najlepszymi nagłówkami są te, które obiecują korzyści czytelnikom i w których podana jest nazwa reklamowanego produktu.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Fundusz ,,amortyzacyjny” - regularne obowiązkowe przedpłaty wnoszone przez pożyczkobiorcę niezależnie od ruchu cen na wtórnym rynku obligacji mające na celu wykupienie pewnej...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch