Witamy, 26 maj 2018 r. Imieniny: Eweliny, Jana
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Uczestnicy procesów zakupu

Dla przedsiębiorstwa produkcyjnego, handlowego i usługowego oferującego swe produkty istotne znaczenie ma pozyskanie wszystkich osób, które uczestniczą w wyborze i decydują o ich zakupie. Nie jest wystarczające kształtowanie cech produktów konsumpcyjnych oraz ich promocji do kobiet, ponieważ uważa się, że to one kupują artykuły żywnościowe, czy do mężczyzn, którzy decydują o nabywaniu dóbr trwałego użytku. Obecnie nie tylko ten podział jest nieprawdziwym uproszczeniem, lecz coraz większy wpływ, i to nie tylko na artykuły dla nich przeznaczone, odgrywają dzieci. Oferta przedsiębiorstwa, zależnie od rodzaju jego finalnych i pośrednich nabywców, powinno być tak skonstruowane, aby argumentacja przedstawiająca walory produktu i usługi trafiła do każdego uczestnika procesu zakupu i ostatecznego decydenta.

Zobacz również: proces zakupu


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Metoda AIO - kwestionariuszowa metoda pomiaru aktywności, zainteresowań oraz poglądów klientów. Według tego podejścia respondentom przedstawia się długi...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch