Witamy, 29 września 2020 r. Imieniny: Michaliny, Michała
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Sztuka biznesu - business craft

umiejętność, biegłość w prowadzeniu biznesu rozumianego jako przedsięwzięcie produkcyjne, handlowe lub finansowe przynoszące zysk. Na sztukę tę składa się kilka podstawowych założeń. Dotyczą one środowiska, w jakim działa firma (społeczeństwo i jego struktura, rynek, klienci i konkurencja), założeń działania firmy, czyli jej misji oraz strategicznych czynników rozwoju, czyli najsilniejszych jej atutów (specjalnych walorów odróżniających ją od innych firm działających w tym samym sektorze i regionie) potrzebnych w realizacji misji. Aby osiągnąć sukces w biznesie założenia dotyczące środowiska, misji oraz atutów firmy muszą odpowiadać rzeczywistej sytuacji na rynku a firma musi mieć ponadto zdolność rozpoznawania we właściwym czasie nadchodzących zmian i szybkiego się do nich dostosowania. Ponad wszystko jednak musi dbać o klienta. Jak słusznie bowiem zauważa Theodore Levitt celem biznesu jest stworzyć i utrzymać klienta. [J. Penc]

Zobacz również: teoria biznesu , etyka w biznesie


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Macierz McKinsey`a -
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. abandon /zrzeczenie się/
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch