Witamy, 26 lipca 2017 r. Imieniny: Anny, Mirosławy
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Metody dokonywania zmian w przedsiębiorstwie

Proces dokonania zmian przebiega w fazach, które obejmują: analizę diagnostyczną, poszukiwanie rozwiązań, wprowadzanie rozwiązań oraz ocenę uzyskanych rezultatów. Z. Mikołajczyk proponuje następujący model postępowania: 1. ustalenie celów i określenie sytuacji problemowej 2. analiza stanu istniejącego i granic wpływów otoczenia, 3. ustalenie, zrozumienie i interpretowanie możliwych zmian, 4. ustalenie możliwości działania, 5. ocena propozycji i planowanie realizacji, 6. realizacja rozwiązań, wprowadzenie zmian, kontrola i ocena wyników. Konieczne jest ustalenie możliwej wizji funkcjonowania przedsiębiorstwa i hamulców oraz przeszkód w jej realizacji, celów strategicznych i dziedzin, w których winny nastąpić zmiany oraz sposobu ich wprowadzania, a więc szybko, stopniowo, szerokim frontem czy kolejno w poszczególnych systemach i podsystemach organizacyjny, a także udziału pracowników w przeprowadzeniu zmian. Efektywność zmian wymaga zaangażowania się kierownictwa przedsiębiorstwa, które powinno:  określać i upowszechniać konieczne zmiany,  kierować ich przeprowadzeniem,  informować pracowników,  taktownie i taktycznie usuwać opory,  ocenić rezultaty. [T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Luka organizacyjna - rozbieżność między aktualnymi osiągnięciami nauki w zakresie organizacji, tj. wyjaśnianiem najważniejszych problemów i zależności organizacyjnych a...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch