|
|
 |
 |
Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
|
Marketing usług ergonomicznych - marketing ergonomics services
całokształt usługowych działań środowiska ergonomicznego w celu kształtowania rynku zgodnie ze stanem wiedzy teoretycznej i praktycznej wypracowanej przez naukę ergonomii. Do podstawowych działań marketingu usług ergonomicznych można zaliczyć:
określenie wymogów ergonomicznych w obrocie rynkowym stawiając na pierwszym miejscu czynnik ludzki przed aspektem ekonomicznym i funkcjonalnym,
kształtowanie zasad, reguł i praktycznych wzorców zgodnych z wymogami ergonomicznymi;
kształtowanie ergonomicznych potrzeb klientów;
tworzenie i utrzymanie popytu na usługi ergonomiczne;
ustalanie polityki rynkowej oraz finansowania obrotu usługami ergonomicznymi;
promowanie usług ergonomicznych na rynku i kształtowanie świadomości ergonomicznej społeczeństwa.
[J. Penc]
Zobacz również:
ergonomia
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym |
|
|
|