|
Tytuł: Marketing. Teoria, przykłady |
Autor: Waniowski, Sobotkiewicz, Daszkiewicz |
Wydawnictwo: Placet |
Rok wydania: 2010 |
ISBN: 83-7488-162-3 |
Format: 165x238 |
Objętość: 392 |
Oprawa: broszura |
Seria: |
|
Cena netto: 55,00zł 27,62zł |
Stawka VAT: 5 % |
Cena z VAT: 57,75zł 29,00zł |
Do koszyka |
|
|
|
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
|