Witamy, 22 sierpnia 2017 r. Imieniny: Cezarego, Marii
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje dział Księgarnia. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Tytuł: Mali mogą więcej
Autor: Gabriela Antczak
Wydawnictwo: Placet
Rok wydania: 2010
ISBN: 83-7488-149-4
Format: 105x145
Objętość: 192
Oprawa: broszura
Seria:
Cena netto: 23,80zł
Stawka VAT: 5 %
Cena z VAT: 24,99zł
Do koszyka

Drogi Przedsiębiorco.

Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję!

Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać – doskonale trafiłeś.

Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki – nie mogę się nadziwić, jak wielki potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm.

Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i wielkich słów. Potrzebujesz konkretnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyróżnić się i zacząć naprawdę zarabiać!

Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną! Zapraszam!

***

Z  entuzjazmem i prawdziwym przekonaniem polecam ten poradnik wszystkim ambitnym i ceniącym profesjonalizm, przyszłym i teraźniejszym przedsiębiorcom! Potrzebujesz mądrego przewodnika na początku swojej przygody z prywatnym biznesem? Masz mnóstwo pomysłów na swoją firmę, które chcesz pokazać światu w profesjonalnym wydaniu ale nigdzie nie uczyłeś się marketingu? Ta książka to wiarygodne kompendium wiedzy dla Ciebie! Kiedy rozpiera Cię zapał tworzenia i roznosi nieokiełznana energia entuzjastycznego przedsiębiorcy – przeczytaj „Mali mogą więcej” aby uporządkować myśli, dobrze zorganizować wszystkie działania i w pełni wykorzystać swój potencjał!

Karolina Grabowska,

Właścicielka Szkoły Języków Obcych „Open Mind”

 

Ta książka napisana jest z pasją i dla pasjonatów. Nigdy wcześniej na taki poradnik nie trafiłam, ale na szczęście człowiek uczy się przez całe życie. Serdecznie polecam!

Marcelina Kubicka,

 Właścicielka Sklepu AGD/RTV „PHU Kacper”

 


Twoja opinia
Powiadomienie znajomego | Drukowanie informacji o produkcie | Koszyk
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Prognozowanie - teoria, przykłady, zadania
Prognozowanie - teoria, przykłady, zadania
Rynki kapitałowe. Tom I
Rynki kapitałowe. Tom I
Consumer Behavior on International Market
Consumer Behavior on International Market
...jest pusty

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski
3.Systemy informacyjne biznesu - Jerzy Kisielnicki, Henryk Sroka
4.Zarządzanie publiczne - Barbara Kożuch
5.Jak przygotować dobry wniosek - Anna Szymańska
Nowości
1.Rynek i marketing w pigułce - Tadeusz Wojciechowski
2.Blaski i cienie władzy - Waldemar Stelmach
3.Europejskie fundusze strukturalne i inwestycyjne - Agnieszka Filipek
4.W drodze do dofinansowania - Agnieszka Filipek
5.Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji - Rafał Tyszkiewicz

Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch