Witamy, 21 września 2017 r. Imieniny: Darii, Mateusza
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje dział Księgarnia. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Tytuł: Metodyki zarządzania projektami informatycznymi
Autor: Zdzisław Szyjewski
Wydawnictwo:
Rok wydania: 2004
ISBN: ISBN 83-85428-84-4
Format: 150x238 mm
Objętość: 384
Oprawa: broszura, folia
Seria: Informatyka w Zarządzaniu
Cena netto: 43,81zł
Stawka VAT: 5 %
Cena z VAT: 46,00zł
Do koszyka

Wiele niepowodzeń realizacji szczególnie dużych projektów informatycznych ma swoje źródło w słabej znajomości metodyk zarządzania projektami. Według badań Capera mniej niż 25% kierowników projektów ma formalnie udokumentowaną znajomość metod estymacji kosztów oprogramowania, planowania oraz analizy ryzyka. Mniej niż 20% z nich ma dostęp do nowoczesnych narzędzi szacujących koszt oprogramowania, a mniej niż 10% do danych historycznych opisujących i oceniających projekty podobne do aktualnie podejmowanych.

Książka składa się wprawdzie z dwóch części tematycznych, ale nie zostały one wydzielone, gdyż stanowią spójną całość. Pierwsza, to rozdziały od 1 do 8 zawierające wiedzę ogólną na temat zarządzania projektami, ze szczególnym uwzględnieniem projektów informatycznych. Druga, czyli rozdziały 9 do 11, to opisy metodyk realizacji projektów informatycznych. Dobrano je tak, by można je zastosować do różnych projektów informatycznych.

W książce omówiono rozwój systemów informacyjnych organizacji. Scharakteryzowano bazy danych, systemy wspomagania decyzji, systemy eksperckie, komputerową integrację przedsiębiorstwa CIM, zastosowanie Internetu w przedsiębiorstwie, w tym w zarządzaniu marketingiem, co stanowi istotę organizacji wirtualnej. SI rozwijany na bazie globalnych sieci komputerowych jest podstawą ewolucji organizacji. Niezakłócony przepływ informacji między klientami a dostawcami przez Internet umożliwia personalizację promocji, dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów oraz dwukierunkowy dialog między nimi.


Klienci ocenili ten produkt na: *****
Spis treści | Twoja opinia
Powiadomienie znajomego | Drukowanie informacji o produkcie | Koszyk
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Inżynieria zarządzania Cz. II - strategie wytwarzania
Inżynieria zarządzania Cz. II - strategie wytwarzania
Technologie informatyczne w logistyce
Technologie informatyczne w logistyce
Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce
Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce
...jest pusty

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski
3.Systemy informacyjne biznesu - Jerzy Kisielnicki, Henryk Sroka
4.Zarządzanie publiczne - Barbara Kożuch
5.Jak przygotować dobry wniosek - Anna Szymańska
Nowości
1.Rynek i marketing w pigułce - Tadeusz Wojciechowski
2.Blaski i cienie władzy - Waldemar Stelmach
3.Europejskie fundusze strukturalne i inwestycyjne - Agnieszka Filipek
4.W drodze do dofinansowania - Agnieszka Filipek
5.Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji - Rafał Tyszkiewicz

Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch