Witamy, 29 kwietnia 2017 r. Imieniny: Hugona, Piotra
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje dział Księgarnia. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Tytuł: Przełamywanie szoku kulturowego
Autor: Elisabeth Marx
Wydawnictwo:
Rok wydania: 2000
ISBN: 83-85428-53-4
Format:
Objętość: 312
Oprawa: broszura, folia
Seria: Biblioteka Biznesmena
Cena netto: 34,29zł 17,15zł
Stawka VAT: 5 %
Cena z VAT: 36,00zł 18,01zł
Do koszyka

Oto pierwsza książka, omawiająca ten ważny temat, oparta na systematycznych badaniach naukowych, a nie anegdotach. Jej autorka, Elizabeth Marx, proponuje zestaw praktycznych i konstruktywnych rad, jak poradzić sobie z szokiem kulturowym. Autorka udowadnia, że możemy być efektywni, pracując za granicą lub w zespołach międzynarodowych, jeśli wykształcimy w sobie umiejętności adaptacyjne.

Szok kulturowy, czyli mówiąc inaczej, „poczucie obcości”, stał się w dzisiejszym świecie globalnego biznesu zagrożeniem dla powodzenia wielu przedsięwzięć. Stwarza on znaczne ryzyko zawodowe niedostosowania się do naszych firmowych zagranicznych kolegów mających inne motywacje, zachowania oraz sposoby podejmowania decyzji. Co siódmy menedżer brytyjski ponosi klęskę w międzynarodowych interesach, a w przypadku ich amerykańskich kolegów ten odsetek sięga prawie połowy.

Przełamanie szoku kulturowego jest bezcennym przewodnikiem zapewniającym czytelnikowi możliwość oceny samego siebie. Szczególnie ostatni rozdział pomaga zastanowić się nad pewnymi kwestiami, które są bardzo istotne dla odniesienia sukcesu w pracy w otoczeniu międzynarodowym, włącznie m.in. z motywacją, oczekiwaniami oraz umiejętnością polegania na sobie.


Twoja opinia
Powiadomienie znajomego | Drukowanie informacji o produkcie | Koszyk
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Obrazy kierowania. Teorie i opinie o ZZL
Obrazy kierowania. Teorie i opinie o ZZL
Filozofia I-Cing w zarządzaniu
Filozofia I-Cing w zarządzaniu
Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech.
Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech.
...jest pusty

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski
3.Systemy informacyjne biznesu - Jerzy Kisielnicki, Henryk Sroka
4.Zarządzanie publiczne - Barbara Kożuch
5.Jak przygotować dobry wniosek - Anna Szymańska
Nowości
1.Rynek i marketing w pigułce - Tadeusz Wojciechowski
2.Blaski i cienie władzy - Waldemar Stelmach
3.Europejskie fundusze strukturalne i inwestycyjne - Agnieszka Filipek
4.W drodze do dofinansowania - Agnieszka Filipek

Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch