Witamy, 25 listopada 2017 r. Imieniny: Elżbiety, Katarzyny
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Słownik polsko-angielski A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

dostęp płatny - dostęp do hasła jest płatny

   analiza konkurencji - competitive analysis  więcej »
   analiza konsumpcji - consumption analysis  więcej »
   analiza konsumpcji - consumption analysis  więcej »
   analiza kontraktu - transaction analysis  więcej »
   analiza korelacji - correlation analysis  więcej »
   analiza korelacji - correlation analysis  więcej »
   analiza korespondencji - correspondence analysis  więcej »
   analiza korespondencji - correspondence analysis  więcej »
   analiza kosztów - cost analysis  więcej »
   analiza kosztów - cost analysis  więcej »
   analiza kosztów ogólnych - overhead value analysis  więcej »
   analiza kosztów ogólnych - overhead value analysis  więcej »
   analiza kosztów-korzyści - cost-benefit analysis  więcej »
   analiza kowariancji - covariance analysis  więcej »
   analiza kowariancji - covariance analysis  więcej »
   analiza lojalności - analysis of loyalty  więcej »
   analiza luki rozwojowej - development gap analysis  więcej »
   analiza marketingowa - marketing analysis  więcej »
   analiza marketingowa nowego produktu - marketing analysis of a new product  więcej »
   analiza metod - method analysis, method study  więcej »
   analiza mocnych i słabych stron - strengths-weaknesses analysis  więcej »
   analiza nagłówków reklamowych - advertising headline analysis  więcej »
   analiza normatywna - standard analysis  więcej »
   analiza normatywna - standard analysis  więcej »
   analiza odchyleń - deviation analysis  więcej »
   analiza odchyleń - deviation analysis  więcej »
   analiza okresowa - duration analysis  więcej »
   analiza okresowa - duration analysis  więcej »
   analiza organizacji - organisational analysis  więcej »
   analiza organizacji - organisational analysis  więcej »

   << Poprzednia - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - Następna >>

Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Zasady strategii marketingowej - W podstawowym znaczeniu pojęcie strategii marketingowej odnosi się do konkretnego przedsiębiorstwa lub dziedziny jego działalności i oznacza system...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch