Witamy, 12 grudnia 2017 r. Imieniny: Ady, Aleksandra
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

dostęp płatny - dostęp do hasła jest płatny

   Strategia popychania - push strategy  więcej »
   Strategia postarzania produktu  więcej »
   Strategia pretendenta rynkowego  więcej »
   Strategia produkt–rynek - product–market strategy  więcej »
   Strategia produktu  więcej »
   Strategia promocji  więcej »
   Strategia przyciągania - pull strategy  więcej »
   Strategia rozwoju produktów  więcej »
   Strategia rozwoju produktu - product development strategy  więcej »
   Strategia rozwoju rynku - market development strategy  więcej »
   Strategia różnicowania  więcej »
   Strategia skimming - market-skimming pricing  więcej »
   Strategia skuteczna - effective strategy  więcej »
   Strategia specjalistów rynkowych  więcej »
   Strategia szybkiego reagowania  więcej »
   Strategia twórczego naśladownictwa  więcej »
   Strategia wyprzedzająca - outdistance strategy  więcej »
   Strategiczna dźwignia przedsiębiorstwa  więcej »
   Strategiczna przewaga - strategic supremacy, strategic advantage  więcej »
   Strategiczne jednostki biznesu - strategic business units  więcej »
   Strategiczne jednostki biznesu (SJB) - Strategic Business Units  więcej »
   Strategiczne kryteria podejmowania decyzji  więcej »
   Strategiczny model diagnozy  więcej »
   Strategie cenowe - pricing strategies  więcej »
   Strategie reaktywne - reactive strategies  więcej »
   Strateging - strategic organization improvement, strateging  więcej »
   Strefa wolnocłowa - duty free zone  więcej »
   Stres - stress  więcej »
   Stres menedżerski - managerial stress  więcej »
   Strike price - strike price  więcej »

   << Poprzednia - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - Następna >>

Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Nabywca - Sensem i celem istnienia każdego biznesu jest nabywca. Jest tym, do kogo przedsiębiorstwo kieruje swe produkty i usługi i ostatecznym weryfikatorem...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch