Witamy, 30 kwietnia 2017 r. Imieniny: Balladyny, Lilli
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje dział Księgarnia. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Tytuł: Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw high-tech.
Autor: Agnieszka Zakrzewska-Bielawska (red.)
Wydawnictwo: Placet
Rok wydania: 2014
ISBN: 978-83-7488-185-2
Format: 163x238
Objętość: 382
Oprawa: broszura
Seria:
Cena netto: 50,00zł
Stawka VAT: 5 %
Cena z VAT: 52,50zł
Do koszyka

W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na rozwój tych zdolności. Jednym z poglądów wyjaśniających strategię sieci międzyorganizacyjnych jest paralelizm konkurowania i współpracy. Współpraca oznacza poszukiwanie synergii z tych relacji i ma miejsce w procesie kreowania dodatkowej wartości w sieci, a konkurencja dotyczy podziału tej wartości. Zespalanie się konkurencji i współpracy w jeden typ relacji i interakcji określa się mianem KOOPETYCJI. Koopetycja, mimo iż jest zjawiskiem stosunkowo młodym, dynamicznie się rozwija. Relacje koopetycyjne mają ogromne znaczenie dla strategii rozwoju przedsiębiorstw, relacji między konkurentami, reguł gry w sektorach oraz dla rozwoju gospodarek poszczególnych krajów i regionów. Mimo ich istotności, poziom wiedzy dotyczącej ich uwarunkowań, dynamiki i wpływu na rozwój przedsiębiorstw jest niesatysfakcjonujący. Dlatego podjęliśmy badania, które mają odpowiedzieć na pytania: • Jak koopetycja wpływa na rozwój przedsiębiorstw wysokich technologii? i odwrotnie, • Jak faza rozwoju przedsiębiorstwa high-tech wpływa na typ relacji koopetecyjnych? Uzyskane odpowiedzi zawarliśmy w tej pracy i mamy nadzieję, że posłużą one menedżerom, konsultantom, naukowcom i studentom w dalszym badaniu i stymulowaniu tych relacji.


Spis treści | Twoja opinia
Powiadomienie znajomego | Drukowanie informacji o produkcie | Koszyk
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Filozofia I-Cing w zarządzaniu
Filozofia I-Cing w zarządzaniu
Obrazy kierowania. Teorie i opinie o ZZL
Obrazy kierowania. Teorie i opinie o ZZL
Nieformalne aspekty biznesu
Nieformalne aspekty biznesu
...jest pusty

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski
3.Systemy informacyjne biznesu - Jerzy Kisielnicki, Henryk Sroka
4.Zarządzanie publiczne - Barbara Kożuch
5.Jak przygotować dobry wniosek - Anna Szymańska
Nowości
1.Rynek i marketing w pigułce - Tadeusz Wojciechowski
2.Blaski i cienie władzy - Waldemar Stelmach
3.Europejskie fundusze strukturalne i inwestycyjne - Agnieszka Filipek
4.W drodze do dofinansowania - Agnieszka Filipek

Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch