Witamy, 24 marca 2017 r. Imieniny: Gabrieli, Marka
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje dział Księgarnia. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Lista produktów
Tytuł: Blaski i cienie władzy
Autor: Waldemar Stelmach
Cena: 33.33 zł.
Zagadnienia prezentowane w tej książce nie wyczerpują opisu licznych niedostatków władzy i...
Więcej »
Tytuł: Dekalog (+1) po-prawnego kierowania
Autor: Waldemar Stelmach, Romuald Romański
Cena: 33.40 zł.
PODRĘCZNIK DLA OSÓB NIEZBYT LUBIĄCYCH STEREOTYPY We wstępach do książek autorzy zwykle piszą jakiż...
Więcej »
Tytuł: Filozofia I-Cing w zarządzaniu
Autor: Kazimierz Perechuda
Cena: 34.30 zł.
Wszelka asymetria we wszechświecie ma ciekawą właściwość. Zmusza do aktywności, do wyrwania ze...
Więcej »
Tytuł: Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem
Autor: Marcin Żemigała
Cena: 42.86 zł.
Autor w tym wydaniu wprowadził wiele nowych treści a wiele uzupełnił o nowe, ciekawe wyniki badań...
Więcej »
Tytuł: Kompleksowa Karta Wyników
Autor: Hubert K. Rampersad
Cena: 33.33 zł.
Aby powiązać zarządzanie w biznesie z normalnym życiem konieczna jest swego rodzaju reedukacja....
Więcej »
Tytuł: Kultura pracy menedżera
Autor: Stanisław Milczarek
Cena: 52.38 zł.
Omawiając zagadnienia związane z tworzeniem kultury pracy, w tym kultury pracy menedżera, odnosimy...
Więcej »
Tytuł: Kwalitologia
Autor: Romuald Kolman
Cena: 75.24 zł.
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ – to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do...
Więcej »
Tytuł: Marketing. Teoria, przykłady
Autor: Waniowski, Sobotkiewicz, Daszkiewicz
Cena: 55.00 zł.
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a...
Więcej »
Tytuł: Motywowanie pracowników (wyd. II uzupełnione)
Autor: Maria Wanda Kopertyńska
Cena: 46.65 zł.
W “nowej gospodarce” – gospodarce opartej na wiedzy, ludzie stanowią...
Więcej »
Tytuł: Nieformalne aspekty biznesu
Autor: Andrzej Buszko
Cena: 52.38 zł.
Postępująca globalizacja nie doprowadziła do zatarcia różnic między krajami. Mają one miejsce mimo...
Więcej »
Tytuł: Obrazy kierowania. Teorie i opinie o ZZL
Autor: Waldemar Stelmach
Cena: 27.62 zł.
Postanowiłem napisać o tzw. zarządzaniu zasobami ludzkimi, ale nieco inaczej - bardziej po ludzku....
Więcej »
Tytuł: Przełamywanie szoku kulturowego
Autor: Elisabeth Marx
Cena: 34.29 zł.
Oto pierwsza książka, omawiająca ten ważny temat, oparta na systematycznych badaniach naukowych, a...
Więcej »
Tytuł: Przewodnik po zarządzaniu wiedzą
Autor: Amrit Tiwana
Cena: 35.00 zł.
Oto praktyczny, życiowy instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego...
Więcej »
Tytuł: Różne odmiany jakości
Autor: Romuald Kolman
Cena: 56.19 zł.
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ – to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do...
Więcej »
Tytuł: Rynek i marketing w pigułce
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Cena: 50.00 zł.
W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem...
Więcej »
Tytuł: Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu
Autor: Marek Datko
Cena: 76.00 zł.
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W...
Więcej »
Tytuł: Zarządzanie działalnością innowacyjną
Autor: Lidia Białoń (red.)
Cena: 75.24 zł.
Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole...
Więcej »
...jest pusty

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski
3.Systemy informacyjne biznesu - Jerzy Kisielnicki, Henryk Sroka
4.Zarządzanie publiczne - Barbara Kożuch
5.Jak przygotować dobry wniosek - Anna Szymańska
Nowości
1.Rynek i marketing w pigułce - Tadeusz Wojciechowski
2.Blaski i cienie władzy - Waldemar Stelmach
3.Europejskie fundusze strukturalne i inwestycyjne - Agnieszka Filipek
4.W drodze do dofinansowania - Agnieszka Filipek

Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch