Witamy, 26 kwietnia 2017 r. Imieniny: Marii, Marzeny
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Słownik polsko-angielski A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

dostęp płatny - dostęp do hasła jest płatny

   B2B firma-firmie /model działalności/ - business-to-business  więcej »
   B2C firma-klientowi /model działalności/ - business-to-consumer  więcej »
   badacz zasobów - resource investigator  więcej »
   badać - to investigate, to study, to do research work, to examine, to interrogate, to question, to look into  więcej »
   badać rachunek - to examine an account  więcej »
   badać zasadność reklamacji - to inquire into a complaint  więcej »
   badania adresatów promocji - research of promotion addressee  więcej »
   badania bezpośrednie - direct survey  więcej »
   badania czytelności reklamy - legible research advertising  więcej »
   badania diagnostyczne reklamy - diagnostic advertising research  więcej »
   badania dynamiczne - dynamic research  więcej »
   badania działania - research of action  więcej »
   badania efektów promocji - research of promotion effects  więcej »
   badania efektu komunikacyjnego - communication effect research of advertising  więcej »
   badania eksploracyjne - exploratory research  więcej »
   badania i rozwój B+R - research and development  więcej »
   badania ilościowe - quantitative research  więcej »
   badania jakościowe - qualitative research  więcej »
   badania jakościowe - quality/qualitative research  więcej »
   badania koniunktury - business trend research, business cycle research  więcej »
   badania konsumenta - consumer research  więcej »
   badania konsumentów - consumer research  więcej »
   badania marketingowe - marketing research  więcej »
   badania marketingowe terenowe - field research  więcej »
   badania naukowe - scientific research  więcej »
   badania niepełne - incomplete inquiries  więcej »
   badania okresowe - periodical research  więcej »
   badania operacyjne - operational research  więcej »
   badania pełne - complete inquiries  więcej »
   badania pełne - complete inquiries  więcej »

   1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - Następna >>

Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Aktywa księgowe - prawdopodobne przyszłe korzyści ekonomiczne uzyskane lub kontrolowane przez firmę w wyniku wcześniejszych transakcji. Aktywa te kryją w sobie...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch