Witamy, 30 czerwca 2024 r. Imieniny: Arnolda, Emiliany
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Trening w sztuce sprzedawania

Jest on niezbędny zarówno dla przedsiębiorstwa jak i dla sprzedawców, ponieważ uczy rozumienia istoty sprzedaży, wyrabia nastawienie na zaspokajanie potrzeb nabywców oraz zaznajamia z najlepszymi metodami i technikami doprowadzania do zakupu. Podstawowy trening powinien być prowadzony przez profesjonalnych instruktorów i wykładowców, posługujących się nowoczesnymi środkami dydaktycznymi. Ciągły trening ma miejsce podczas dokonywania sprzedaży, a jej wyniki stanowić winny temat okresowych seminariów. Celem treningu jest:
 poznanie firmy i identyfikowanie się z jej zamierzeniami i działalnością,
 znajomość branży, produktów i świadczonych usług,
 znajomość nabywców, ich potrzeb, motywacji, zwyczajów i sposobów dokonywania zakupów,
 nauczenie postępowania w prostym i złożonym procesie zakupów,
 nauczenie sposobów uzyskiwania korzystnych kontaktów z klientami,
 nauczenie wykorzystywania walorów wynikających z osobistego prezentowania się sprzedawcy, jego wyglądu, zachowania, sposobu odnoszenia się do klientów,
 nauczenie pokazywania produktu, sprzedawania „historii” jego powstawania, przekonywania o wartościach użytkowania i korzyściach nabycia,
 nauczenie łagodzenia i usuwania uprzedzeń i oporów zakupu za pomocą racjonalnej, emocjonalnej, ekonomicznej i psychologicznej argumentacji.
 nauczenie doprowadzania do zakupu będącego sprawdzianem umiejętności sprzedawani
[T. Sztucki]

Zobacz również: sprzedaż osobista , sprzedawca perfekcyjny


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Marketing usług turystycznych - powstanie i rozwój marketingu usług turystycznych jest wynikiem ukształtowania się rynku turystyki i konieczności coraz lepszego świadczenia...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch