Witamy, 25 czerwca 2024 r. Imieniny: Łucji, Witolda
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Słownik polsko-angielski A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Strategia koncentracji - concentration strategy

znalezienie odpowiedniego segmentu rynku i skupienie wysiłków marketingowych na wybranym segmencie rynku, aby uzyskać pozycję lidera. Wybór wąskiego segmentu rynku stanowi dla małego lub średniego przedsiębiorstwa znacznie większą szansę uzyskania korzystnych wyników finansowych niż działania na dużym rynku. Sytuacją idealną dla małej firmy jest osiągnięcie monopolisty czy quasi monopolisty na opanowanym segmencie. Specjalizacja w zakresie obsługi klientów na małym segmencie stwarza także małemu przedsiębiorstwu szanse rozszerzenia zasięgu rynku przez rozwój eksportu. Najlepszym sposobem koncentracji na wybranych segmentach rynku jest stworzenie nowego produktu (produktu unikatowego) lub znaczące udoskonalenie produktów już sprzedawanych, a także wprowadzenie unikalnych form sprzedaży (np. usługi towarzyszące).
[J. Penc]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Luka strategiczna - różnica między pożądaną a aktualną pozycją przedsiębiorstwa. Analiza tej luki stanowi jedną z podstawowych metod badania dostosowania obecnych...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch