Witamy, 4 lipca 2024 r. Imieniny: Aureli, Malwiny
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

wywiad marketingowy - interview

Zbiór procedur i źródeł wykorzystywanych przez menedżerów w celu pozyskiwania bieżących informacji o przebiegu i zmianach otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa. Zbierane informacje dotyczą postaw i zachowania klientów, dostawców, hurtowników, detalistów i konkurentów i gromadzone są przez menedżerów za pomocą rozmów, czytania prasy, fachowych publikacji, wywiadów udzielanych przez uczestników rynku, oglądania programów telewizyjnych itp. Ukierunkowane wywiady marketingowe są częścią badań prowadzonych przez przedsiębiorstwa. Przygotowanie wywiadu wymaga:
1. ustalenia celu wywiadu,
2. rodzaju wywiadu,
3. opracowania kwestionariusza lub scenariusza wywiadu,
4. przeprowadzenia badania pilotażowego,
5. ustalenia rodzaju i liczby rozmówców,
6. wyboru miejsca i czasu trwania wywiadu,
7. przeprowadzenia wywiadu. Wyróżnia się wywiady ustne, pisemne, swobodne i ustrukturalizowane, jawne, ukryte, indywidualne i zbiorowe.

Zobacz również: badania marketingowe


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Analiza rynku - stanowi podstawę działalności i zamierzeń każdego przedsiębiorstwa. Ma na celu zbadanie i ustalenie możliwości i uwarunkowań z jakimi musi się...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch