Witamy, 28 czerwca 2024 r. Imieniny: Florentyny, Ligii
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Zarządzanie estetyczne - aesthetics management

system skoordynowanych i planowanych działań prowadzący do stworzenia i utrwalenia takiego wizerunku firmy, aby najlepiej odpowiadał on estetycznym oczekiwaniom i potrzebom klientów, pracowników, inwestorów, udziałowców i szerokiej opinii publicznej, a jej samej dostarczał korzyści płynących z lepszej komunikacji z otoczeniem i lepszej jej percepcji.
Tworzenie takiego wizerunku wymaga wielostronnych działań, a zwłaszcza szczególnej dbałości o ład wewnętrzny, porządek, wystrój wnętrz, jakość wyrobów i opakowania, wygląd personelu, kulturę zachowań itp., a więc jakiegoś zarządzania estetyką, gdyż pojęcie estetyki firmy odnosi się do ogółu wrażeń wizualnych, a to oznacza, że działania te powinny być skoordynowane.
Estetyczny wizerunek firmy ma duże znaczenie dla kształtowania jej tożsamości (corporate identity) a także osiągania przewagi wśród konkurencji. Dla wielu ludzi bowiem wrażenia estetyczne, jakich dostarcza zetknięcie się z firmą, są ważnymi wyznacznikami zachowań rynkowych. Jeśli są to wrażenia korzystne, przyjemne, ocena firmy zyskuje na wartości, jeśli jest odwrotnie jej reputacja ulega obniżeniu. Dlatego też estetyka jest stawiana przez nowoczesne firmy na czołowym miejscu w strategii ich działania.
[J. Penc]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Bilans płatniczy - zestawienie ogółu należności i zobowiązań zagranicznych kraju. Jest on sporządzany w wyrażeniu finansowym w okresach rocznych i obejmuje wszystkie...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch