Witamy, 28 czerwca 2024 r. Imieniny: Florentyny, Ligii
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Ery gospodarcze

1. Era produkcyjna związana z rewolucją przemysłową, wystąpiła w połowie XIX wieku w Europie i Ameryce. Charakteryzowała się powstaniem masowej produkcji, spadkiem kosztów wytwarzania, zwiększeniem dzięki temu dostępności wielu produktów licznym nabywcom i ukształtowaniem masowego popytu.
2. Era sprzedaży od lat dwudziestych XX wieku, aż do początku lat 50-tych, występująca w krajach gospodarczo rozwiniętych. Powstające trudności sprzedaży wszystkiego, co zdołano wyprodukować, zwróciły uwagę przedsiębiorców na znaczenie doprowadzania do sprzedaży. W przedsiębiorstwach tworzono działy sprzedaży, doskonalono sprzedaż osobistą i zaczęto stosować reklamę głównie w sklepach i w prasie.
3. Era marketingowa powstała w niejednakowym czasie w różnych krajach. Charakteryzuje się powstaniem orientacji na poznawanie i zaspokajanie potrzeb nabywców oraz innych orientacji marketingu, a także szerokim zakresem praktycznego stosowania zasad, metod i instrumentów marketingu.
4. Era społecznego marketingu występująca obecnie w krajach o wysokim poziomie gospodarczym. Jej cechą jest dążenie do działań harmonizujących wspólne interesy uczestników rynku, przy przestrzeganiu norm etyki i poczuciu społecznej odpowiedzialności za swe działania na rynku w stosunku do jego uczestników oraz postępowania wobec ochrony środowiska naturalnego.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Bilans płatniczy - zestawienie ogółu należności i zobowiązań zagranicznych kraju. Jest on sporządzany w wyrażeniu finansowym w okresach rocznych i obejmuje wszystkie...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch