Witamy, 28 czerwca 2024 r. Imieniny: Florentyny, Ligii
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Opory przed zakupem

Wywoływane są różnymi przyczynami, wśród których najczęściej występują:
 brak pośpiechu,
 brak pragnienia,
 niechęć do wydawania pieniędzy,
 obawa co do własnej umiejętności dokonania trafnego wyboru,
 wątpliwości co do uzasadnienia wysokości ceny,
 ryzyko szkodliwości, nietrwałości i zawodności produktu,
 niepewność akceptacji przez rodzinę i ludzi o uznanym autorytecie,
 nie osiągnięcie satysfakcji na skutek braku zgodności argumentów sprzedawcy lub promocji z rzeczywistymi walorami użytkowania nabytego produktu,
 obawa poniesienia straty w kontaktach z nieuczciwym przedsiębiorcą.
Praktyka handlowa wskazuje, że jeśli klient zapyta o cenę, zanim zapozna się z wartością produktu, cena będzie zawsze za wysoka, bez względu na to jak jest niska. Występowanie tych i innych oporów dokonywania zakupów, mimo dążeń i pragnień konsumentów zaspokajania swych potrzeb, winno być przedmiotem stałej analizy marketingowej a jej wyniki powinny być wykorzystywane dla doskonalenia jakości produktów oraz usuwania możliwych oporów przez zwiększanie trafności promocji i podnoszenie poziomu osobistej sprzedaży nastawionych na korzyści nabywców.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Bilans płatniczy - zestawienie ogółu należności i zobowiązań zagranicznych kraju. Jest on sporządzany w wyrażeniu finansowym w okresach rocznych i obejmuje wszystkie...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch