Witamy, 28 czerwca 2024 r. Imieniny: Florentyny, Ligii
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Marketing partnerski - partnership marketing

marketing współzależny, marketing kontaktowy; koncepcja marketingu zakładająca budowę względnie trwałych związków lojalnościowych z klientami i sojuszy strategicznych z partnerami w biznesie – dostawcami, producentami towarów komplementarnych, pośrednikami, bankami, agencjami reklamowymi itp., wszędzie tam, gdzie kontakty oparte są na pewnym strumieniu transakcji i mają charakter powtarzalny. Marketing partnerski wymaga wiarygodności przedsiębiorstwa, w każdym rodzaju jego działalności, opartej na sformułowanej i realizowanej misji tworzącej lojalność klientów i partnerów rynkowych wspierającej jego przedsięwzięcia produkcyjne, usługowe i handlowe.
Zdaniem M. Rydla i S. Ronkowskiego marketing ten cechuje:


  • koncentracja na utrzymanie klienta i jego lojalności;

  • nacisk na korzyści dla klienta z całości oferty (jakość kompleksowa);

  • działania długookresowe;

  • duże znaczenie obsługi klienta jako istotnego elementu polityki marketingowej;

  • duże zaangażowanie klienta, często bezpośredni kontakt;

  • tworzenie aliansów strategicznych z partnerami działającymi w danym sektorze.

[J. Penc]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Bilans płatniczy - zestawienie ogółu należności i zobowiązań zagranicznych kraju. Jest on sporządzany w wyrażeniu finansowym w okresach rocznych i obejmuje wszystkie...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch