Witamy, 25 czerwca 2024 r. Imieniny: Łucji, Witolda
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

dostęp płatny - dostęp do hasła jest płatny

   Metoda FMEA - Failure Method and Effect Analysis  więcej »
   Metoda Hoshin Kanri - Hoshin Kanri method  więcej »
   Metoda LOB - Line Of Balance  więcej »
   Metoda morfologiczna - morphological method  więcej »
   Metoda naukowa - scientific method  więcej »
   Metoda PERT - Programme Evaluation and Review Technique  więcej »
   Metoda PIMS - Profit Impact of Market Startegy  więcej »
   Metoda Polaya - Polay method  więcej »
   Metoda rekurencyjna - recurrence method  więcej »
   Metoda reprezentacyjna  więcej »
   Metoda scenariuszowa  więcej »
   Metoda systemu idealnego - IDEALS concept  więcej »
   Metodologia - methodology  więcej »
   Metody badania efektów promocji  więcej »
   Metody badania mediów  więcej »
   Metody dokonywania zmian w przedsiębiorstwie  więcej »
   Metody heurystyczne - heuristic method  więcej »
   Metody intuicyjne prognozowania  więcej »
   Metody organizatorskie - organizational methods  więcej »
   Metody portfelowe - portfolio matrices, portfolio models  więcej »
   Metody rozwiązywania problemu - methods of solving problems  więcej »
   Metody zarządzania - management methods  więcej »
   Metodyka organizatorska - organizational methodics  więcej »
   Metrologia - metrology  więcej »
   Międzykulturowa klasyfikacja konsumentów - Cross Cultural Consumer Clasification  więcej »
   Międzynarodowa Izba Handlowa - International Chamber of Commerce (ICC)  więcej »
   Międzynarodowy Fundusz Walutowy - International Monetary Fund (IMF)  więcej »
   Międzynarodowy kodeks badań marketingowych - International Code of Marketing Research Practice  więcej »
   Międzynarodowy system walutowy - international monetary system  więcej »
   Migracja - migration  więcej »

   << Poprzednia - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - Następna >>

Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Luka strategiczna - różnica między pożądaną a aktualną pozycją przedsiębiorstwa. Analiza tej luki stanowi jedną z podstawowych metod badania dostosowania obecnych...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch