odpowiedzialność cywilna - civil liability więcej »
odpowiedzialność dyscyplinarna - disciplinary responsibility więcej »
odpowiedzialność karna - criminal responsibility więcej »
odpowiedzialność karna - criminal responsibility więcej »
odpowiedzialność majątkowa - financial liability więcej »
odpowiedzialność materialna - pecuniary responsibility więcej »
odpowiedzialność moralna - moral responsibility więcej »
odpowiedzialność moralna - moral responsibility więcej »
odpowiedzialność na zasadzie ryzyka - responsibility on risk basis więcej »
odpowiedzialność nieograniczona - unlimited liability więcej »
odpowiedzialność odszkodowawcza - liability for damages więcej »
odpowiedzialność ograniczona - limited liability, diminished responsibility więcej »
odpowiedzialność osobista - personal liability więcej »
odpowiedzialność osobista dłużnika - personal liability of a debtor więcej »
odpowiedzialność osobista dłużnika - personal liability of a debtor więcej »
odpowiedzialność prawna - legal responsibility więcej »
odpowiedzialność sądowa - responsibility to law więcej »
odpowiedzialność solidarna - joint and several responsibility więcej »
odpowiedzialność solidarna - joint and several liability więcej »
odpowiedzialność społeczna - social responsibility więcej »
odpowiedzialność społeczna firmy - corporate social responsibility więcej »
odpowiedzialność społeczna firmy - corporate social responsibility więcej »
odpowiedzialność z tytułu powierzenia czynności - vicarious liability więcej »
odpowiedzialność z tytułu rękojmi - liability deriving from a warranty więcej »
odpowiedzialność za długi - liability for debts więcej »
odpowiedzialność za działania prawne - responsibility for a legal action więcej »
odpowiedzialność za szkodę - liability for damage więcej »
odpowiedzialność za szkodę - liability for damage więcej »
odpowiedzialność za zaniechanie działania - liability for failing to act więcej »
odpowiedzialność za zwłokę - liability for late performance więcej »
Bezwzględny udział w rynku - wskaźnik wyrażający stosunek sprzedaży dokonanej przez dane przedsiębiorstwo do ogólnej wielkości sprzedaży na tym rynku.
[T. Sztucki]