Witamy, 12 maj 2024 r. Imieniny: Dominika, Imeldy
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Słownik polsko-angielski A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Człowiek interesu - businessman

osoba posiadająca umiejętność zarówno rozumienia struktury potrzeb klientów jak i łączenia tego rozumienia z wiedzą o kapitale i kosztach w celu tworzenia wartości. Człowiek interesu potrafi w sposób twórczy łączyć potrzeby, procesy i zasoby produkcyjne oraz kierować je tam, gdzie dają one największe korzyści. Wynajduje on różne możliwości zyskownego lokowania kapitału, uznaje różne ulepszenia i skutecznie je wprowadza.
W znaczeniu potocznym człowiek interesu to osoba umiejąca prowadzić interesy (biznes), ale głównie w handlu, a więc zajmująca się pośrednictwem, obrotem papierami wartościowymi itp. Takie pojęcie jest już przestarzałe. Dobry interes można prowadzić dzisiaj w różnych dziedzinach (produkcji, handlu, ubezpieczeniach, turystyce itp.), przy czym podstawą umiejętności jego prowadzenia powinno być utrzymanie w równowadze spraw związanych z efektywnym wykorzystaniem zasobów, jak i dotyczących wartości postrzeganych przez klienta.

Zobacz również: menedżer , przedsiębiorca


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Komputerowe wspomaganie marketingu - Stosowanie komputerów umożliwia zapamiętywanie, selekcjonowanie i porównywanie ogromnej liczby informacji dotyczących produktów, promocji,...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. abandon /zrzeczenie się/
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch