Witamy, 1 grudnia 2020 r. Imieniny: Blanki, Edmunda
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Atrakcyjność oferty - offers attractiveness

ocenę atrakcyjności oferty dla nabywcy określa relacja korzyści, które zapewnia kupno produktu, w stosunku do kosztów i ryzyka zakupu. Czym innym jest atrakcyjność dla konsumenta, który dokonuje porównania między satysfakcją, jaką osiąga z posiadania, konsumowania i użytkowania produktu a ceną, którą płaci oraz czasem i wydatkami, które musiał ponieść dla dokonania wyboru i zakupu, od atrakcyjności ocenianej przez pośrednika rynkowego. Hurtowy i detaliczny nabywca wysoko ceni ofertę, która zapewnia szybką i zyskowną sprzedaż dzięki korzyściom produktów dla konsumentów, niskiej cenie i wysokiej marży. Producent, chcąc tworzyć atrakcyjną ofertę, musi zapewniać korzyści końcowym nabywcom i swym partnerom rynkowym oraz osiągać zysk na skutek przewagi dochodów nad kosztami wytworzenia i sprzedaży produktów objętych jego ofertą.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Wskaźniki finansowe - wielkości liczbowe wyrażające różne stosunki (relacje) między elementami działalności gospodarczej pozwalające dokonywać pomiaru efektywności i...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. abandon /zrzeczenie się/
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch